Sommerlig 1.mai-stevne!

Postet av Rosseland Ryttersportklubb den 6. Mai 2014

Årets 1.mai arrangerte Rosseland Ryttersportsklubb distriktsstevne i sprang med klasser fra 40 cm til LA Hest. Startlistene var lange, og det fine været dannet en fin ramme rundt selve stevnet. Det kom en hel del tilreisende ekvipasjer, men også flere av Rosseland Ryttersportsklubb sine egne medlemmer stilte til start, noe som gleder klubben. Det er gøy å se at klubbens egne medlemmer også kommer til start, viser gode runder og ikke minst resultater!

Også den frivillige innsatsen var på topp denne helgen. Vi i Rosseland Ryttersportsklubb er utrolig glade for all den frivillige hjelpen vi får, nok en gang kan vi se tilbake på et vel gjennomført stevne!

Tusen takk for innsatsen, og ikke minst – gratulerer så mye til alle ekvipasjene som tok plassering under stevnet!

For fullstendige resultatlister kan du klikke her