Hold deg oppdatert!

Postet av Rosseland Ryttersportklubb den 29. Apr 2014

Nå nærmer det seg stevne på Rosseland Gård, og nå gjenstår de siste forberedelsene. Derfor vil det i morgen, onsdag 30.04.14 bygges bane etter sprangtimene. Dette skjer ca. kl. 19.00. Alle som skal være med å ri på stevnet 01.mai, må hjelpe til med både banebygging og under stevnet. Vi håper alle stiller opp og gir en innsats!

Og som takk for hjelpen, ønsker Rosseland Ryttersportsklubb på vegne av styret og invitere til grillkveld etter stevnet som går 01. mai. Dersom du ikke har rukket å melde deg på, kan du sende påmelding til post.rrsk@gmail.com.

Vi hadde også noen flotte stevnedager under landsstevnet i sprang for noen uker tilbake. I forbindelse med dette vil det skje en evaluering av landsstevnet den 06.05.14. Her ber vi alle de involverte stille opp. Dette vil skje før oppstallørmøtet tirsdag 06.05. Håper vi ser så mange som mulig der!

Og til dere som skal starte på 01.mai-stevnet; LYKKE TIL!