Stevne på Åros 13.-15. juni

Postet av Rosseland Ryttersportklubb den 17. Jun 2014

I helgen arrangerte Kristiansand og Søgne Rideklubb distriktstevne og mange av klubbens ryttere deltok. De gjorde en flott innsats og de fikk gode plasseringer.

Kristin Ødegård Johnsen deltok men sin hoppe Suprice i 80 cm hvor hun fikk en 3 plass og i 1 m med kun fire feil. Iselin Dyrstad red skoleponnien Shuttefly og de var feilfri i 80 cm og fikk en 3 plass i 1 m. Tina Øvland startet med hesten sin Bobby i 80 cm hvor hun var feilfri.

Vilde Strandli deltok også denne helgen med sine to ponnier Lucky og Pegasus. Hun var feilfri med Pegasus på fredagen i 80 cm og fikk en flott 2 plass på lørdagen i 80 cm. Med Lucky fikk hun 4 feil i LA på fredagen og var feilfri i LA på lørdagen.

Ida Bjelland fikk to 2. plasser og en 1. plass med sine ponnier denne helgen. Hun red Sylvester på fredagen og søndagen fikk 2 plass begge dagene i LA. Førsteplassen fikk hun med sin nyeste ponni Top i LB på lørdagen og hadde desverre en ufrivillig avstigning i LA på søndagen.

Vi gratulerer de seirende ekvipasjene og vi er stolte av våre ivrige og gode ryttere.