Første stevne 2017 på Epona ryttersenter.

Postet av Rosseland Ryttersportklubb den 26. Jan 2017

Rosselandjentene var på plass og fikk som vanlig hentet med seg litt premier hjem :)

Annika og Cherokee Charlie tok begge 3 plassene i 70 og 80cm.

i 1m var det Ida og Argus som fikset 2.plassen og Maria og benjamin tok 3.plassen.

Tina og Bobby hadde og en fin runde i 1m, men Tina var ikke helt enig i banebyggerens hinder-rekkefølge og laget derfor sin egen versjon av banen - noe som måtte betales for i "et par" tidsfeil ;)

Iselin og Shutterfly var fornøyd med runden i 1m men tok med seg en bom ned i omhoppningen-noe som skremte shutterfly såpass mye at det ble en liten "time-out" med litt klapp på halsen og beroligende ord før de gjennomførte siste hinderne. Kapret dog 5 plassen til tross for "et par" ekstra tidsfeil;) )

Ida tok likegodt og hentet et par 2.plasser i LA og 1.05 med Myshall Man på søndagen og :)

Alt i alt en flott stevnehelg :)

De unge er "unge og lovende" og de litt eldre *kremt : Iselin og Tina må begynne og følge reglene og ikke lage sine egne baner eller stoppe opp og ta "kose-pauser" midt i runden ;)