1.mai- stevne 2014!

Postet av Rosseland Ryttersportklubb den 23. Apr 2014

Rosseland Ryttersportsklubb har hatt en god start dette året og kan allerede se tilbake på godt arrangerte stevner ved Rosseland Gård. Takket være flott innsats fra alle medlemmer har vi klart å danne gode rammer rundt stevnene vi allerede har arrangert. Og nå skal vi igang igjen med ett nytt stevne torsdag 1.mai! Og til det trenger vi alt vi kan få av frivillig innsats fra alle medlemmene i klubben.

Lister med arbeidsoppgaver henger i stallen, her er det bare å skrive seg opp der det trengs hjelp! All hjelp er god hjelp! Men vi behøver også hjelp til kiosken. Er det noen som kunne tenke seg å bake kaker og ta med vaffelrøre til stevnet?

Dersom du er en av dem som kunne tenke seg å bidra med kake eller vaffelrøre til kiosken, kan du ta kontakt med Veronica Nateland på telefon 40848846.

Ellers starter stevnet kl.10.00.

Tusen takk for all hjelp så langt, og vi ser frem til å ha deg med på laget under 1.mai-stevnet også!