Vår mest aktive konkuranserytter.

Postet av Rosseland Ryttersportklubb den 8. Aug 2016

Ida Mølland Bjelland og den hvite flotte vallaken Myshall Man er stadig å se rundt forbi på konkuransebanene. Fra Stavanger til Grenland representerer hun Rosseland Ryttersportsklubb, og har stadig med seg en premie eller flere hjem :)

Jeg spurte Ida om hun kunne fortelle litt om sommerens sesong, hun forteller:

jeg syntes stevne sommeren har vært bra, begynte jo første utestevnet veldig bra.
men har jo hatt mange utfordringer også, vi har hatt litt problemer med å forstå hverandre, men nå går det rette veien og det begynner å bli virkelig gøy, jeg har tenkt å ri Baltic Cup på Epona om ikke så veldig lenge og flere L-stevner. Jeg har også et mål om å få til å ri INM i år, men vi får se hvordan det går fremover!

Fotograf: Julianne Kingren . Som også skal ha en stor takk for flotte bilder.

vi ønsker Ida og Man masse lykke til videre og er sikker på de kommer til å oppnå sine mål :)